Alternativa moderna, sanatoasa, ecologica si economica la scutecele de unica folosinta

miercuri, 4 ianuarie 2012

De acum scutecim exclusiv

Pe la 10-11 luni am inceput sa folosim scutecele textile. Am avut doar 3 bucati si le spalam manual.
Apoi mi-am comandat cam tot ce am vrut: scutece cu buzunar, fitted, protectii PUL si pantalonasi de lana. Le-am folosit, dar nu exclusiv. Pe timpul noptii puneam tot "pampers" (alte marci am folosit, dar nu asta conteaza), cand eram plecati evident ca nu le luam pe cele textile cu noi... si tot asa. Pe timpul verii chiar imi placea sa le folosesc pe cele textile pentru ca aratau atat de dragut! Insa practic foloseam 1-2 scutece textile pe zi, iar in rest de unica folosinta.
De curand insa (noiembrie 2011) ne-am confruntat cu o problema destul de neplacuta. Copilul s-a iritat si nu trecea cu nici o crema. Ajungand la doctor am aflat si cauza: infectie cu candida de la scutece! (cele de unica folosinta, evident!)
Si uite asa am trecut noi exclusiv la scutecele textile (la 1 an si 7 luni)! Cu aventuri, bineinteles: cu udat si schimbat toate hainele de 1-2 ori pe zi pana sa ne dam seama la ce interval trebuie schimbate scutecele, cu bodyuri prea mici, cu scutece insuficiente (chiar daca le speli, trebuie sa le poti si usca repede), cu diferite combinatii (de materiale, de inserturi, de protectii etc). Deci inca experimentam.
Pe de alta parte, toata aceasta experienta (si ceea ce va urma) m-a facut sa privesc lucrurile altfel. Asadar, pregatesc si articole noi pe aceasta tema. ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu