Alternativa moderna, sanatoasa, ecologica si economica la scutecele de unica folosinta

duminică, 8 ianuarie 2012

Comparatie intre scutece

Un tabel comparativ intre marcile de scutece pe care le avem sau care cel putin le-am avut in mana la un moment dat. Am incercat sa nu scriu doar lucruri bune despre ele, ci sa fiu cat de cat obiectiva, sa le descriu (din punctul meu de vedere) plusurile si minusurile. Sper sa fie de folos.

Marca
Tip
Prindere
Reglare marime
Insert
De ce imi plac
De ce nu imi plac
Wonderoos
cu buzunar
cu capse
capse
1bambus, 1microfibra
retine multa umezeala
 -
BumGenius
cu buzunar
cu capse
capse
2microfibra
se aseaza bine
inserturile devin gri 
FuzziBunz
cu buzunar
cu capse
elastic
2microfibra
rascroit, talia joasa, reglarea din elastice
inserturile mai late decat buzunarul
Happy Heinys
cu buzunar
cu scai
capse
2microfibra
 -
elasticul foarte strans la picioruse
Patapum
cu buzunar
cu capse
capse
2microfibra


MobileHour Babyidea
cu buzunar
cu capse
nu
nu
mai rascroit la picioare, are talia mai joasa,
nu are insert
PopIn
SIO
cu scai
capse
2microfibra / 2bambus
 -
capse si elastice in exces, se aseaza ciudat, scurgeri
GroVia
AIO
cu capse
capse
2bumbac organic
bumbac foarte moale
insertul cusut in spate
GroVia
SIO
cu scai
capse
1bumbac organic
strat impermeabil la insert
insert fara StayDry, cu un strat cusut si in fata si spate
Itti Bitti d'Lish
SIO
cu capse
nu
2bumbac+ 70%bambus
pufos pe exterior
multe capse
Flip
protectie PUL
cu capse
capse
-
e cel mai fain pt ca e subtire
 -
Blueberry
protectie PUL
cu capse
capse
-


Bummis
protectie PUL
cu scai
nu
-
sunt simpatice (cu buline)
scortoase si se aseaza ciudat, scurgeri
GroVia
protectie PUL
cu capse
capse
-
captusit cu o plasa pe interior
 -
Babyidea
pantalon lung lana
nu
nu
-
foarte fain!
 -
Lotties
pantalon scurt lana
nu
nu
-
foarte fain!
 -
HempHour Babyidea
fitted
cu capse
snur
1canepa
se aseaza bine, absorb bine
nu incap in protectiile PUL
HempHour Babyidea
fitted
cu scai
snur
1canepa
se aseaza bine, absorb bine
insert fara StayDry
Little Lamb
fitted
cu scai
nu
1bambus
se aseaza bine, absorb bine
-
Little Comfort
fitted
cu capse
capse
2bambus
se aseaza bine, moale, rascroit
 -
Monapel Praktika
fitted
cu scai
capse
1bumbac
bune, moi
cam late si voluminoase
Monapel Comfort
fitted
cu capse
capse
1bumbac
bun, moale
cam late si voluminoase
Lotties
fitted
cu scai
capse
1bumbac organic
 -
tare scortos
Imse Vimse
chilotei antrenament
nu
nu
nu

 -
TU,
Marks&Spencer
scutece pentru inot
nu
nu
nu

 -

Completare (iunie 2013):
G Diaper             hibrid              / cu scai     / pe marimi / nu are insert  / este interesant ca forma / punga din interior
Itti Bitti Tutto     SIO                / cu capse   / capse       / bumbac+bambus / -          / foarte multe capse, inserturi inguste
Itti Bitti AIO       AIO                / cu capse     / pe marimi / bumbac+bambus / f.dragalas,se aseaza bine / se usuca greu
Bumgenius Freetime AIO         / cu capse   / capse    / 2microfibra   / se usuca relativ repede / -
Ones & Twos      buzunar/AIO   / cu scai      / capse    / 2microfibra  / -           / elastice foarte dure, insert ingust in fata si lat la spate
Tots Bots             buzunar-AIO   / capse,scai / capse   / minky          / se aseaza bine      / necesita insert suplimentar, linerul separat
Charlie Banana  cu buzunar     / cu capse    / elastic   / 2microfibra / sunt groase, merg noaptea / buzunarul in fata
MamaRo             cu buzunar     / capse,scai / elastic   / bambus,bumbac organic / este scutecul perfect ;) / -


6 comentarii:

  1. E un tabel foarte fain si folositor, Luci.
    Daca nu te superi as adauga si eu ceva aici: dupa experientele mele elasticul la Happy Heinys nu este strans la picioruse. Cu baietelul meu de aproape 15 kilograme aceasta este singurul scutec cu buzunar de unica masura care nu-i lasa urme la picioare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate nu este original cel pe care il am eu. L-am cumparat fara inserturi (mai ieftin) si pare cusut cam stangaci. Chiar si pe mine m-a mirat ca era asa strans. I-am descusut elasticele si i-am pus altele de la FuzzyBunz, cu nasturei, ca sa le pot regla eu cat trebuie. ;) Chiar as fi curioasa sa vad unul original.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc si eu pentru informatiile date!! Sunt foarte utile!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, ar mai trebui actualizat tabelul cu cateva marci de scutece. Putem insa discuta pe Facebook daca aveti cont. Al meu este: https://www.facebook.com/scutece.refolosibile

      Ștergere
  4. Asa este. Numai cateva marci am gasit eu, as putea da o mana de ajutor si sa scriu? Daca nu vrei sa pui marcile astea, pur si simplu nu aviya comentariul meu! RAfi, din cate am vayut eu asa:
    Charlie Banana,
    Hedgies,
    MamaRo,
    Alva,
    Baby Land,
    TotsBots.
    Eu am cumparat Rumparooz, Alva, Eden Baby si MamaRo, de maine ma apuc sa le testez pe ultimele doua. Rumparooz si Eden Baby le-am testat.
    Rumparooz - pe cele cu buzunar, si am fost foooarte multumita, n-am avut nici cel mai mic accident, o noapte intreaga, doar cu un singur insert. Si nu sunt atat de butucanoase ca altele. Revin cu detalii.
    Eden Baby - cover+inserturi - este destul de grosut, are bebica un fundulet imens, mai au de lucrat la cusuturi, insa nu am avut accidente, desi a stat toata noaptea cu el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept cu mare interes orice feed-back. Pana la urma parerile sunt personale, nu ne plac la toti aceleasi lucruri. Bine ca avem de unde alege in materie de scutece textile.
      PS: am completat si eu articolul.

      Ștergere